DUCIUC LIDIA

Eli, Lama Sabactani…

2 comentarii

Eli, Lama Sabactani,
Pentru ce M-ai părăsit?
S-au schimbat în clipe anii,
Sufletul Mi-e chinuit…

Duc povara de păcate
Apăsând umerii Mei,
Faptele Mi-au fost uitate,
Sunt înconjurat de lei…

”Răstignește-L!” strigă orbește,
”S-a-ncrezut în Dumnezeu!
Să Îl scape, de-L iubește,
Fiindcă este Fiul Său!”

Hainele-Mi sunt împărțite,
Chiar cămașa vor s-o ia,
Oile-Mi sunt risipite:
Gloata pe Păstor Îl vrea…

Fiică din Ierusalim,
Plânge-ți, dar, păcatul greu,
Domnul moare azi în chin,
Pedepsit în locul tău!

Dar va învia, căci moartea
Și-al ei bold s-or risipi,
După cum au spus profeții:
Tot ce-i scris se va-mplini!

Și se v-arăta, odată,
Ca slăvit Judecător,
Îmbrăcat în măreție,
Purtând steag de-nvingător!

Cei răscumpărați prin jertfă,
Tresăltați de bucurie!
Domnul vine cu răsplata
La a vremii împlinire…

Doar puțin a mai rămas,
Soarele e la apus,
În al veșniciei ceas
Ne va-ntâmpina Isus!

Autor: lidiaduciuc

soție și mamă

2 gânduri despre „Eli, Lama Sabactani…

  1. Multă inspirație în continuare

Lasă un comentariu